Monday, October 26, 2009

Kawan baik & Cupcakes

Salam.
Memule skali aku nak ucapkan tahniah buat seorg sahabat baik ku iaitu Nur Alia atas pertunangan nye dgn kekasih hati nye Andi Fadzli. Tahniah korg.. Semoge cepat2 naik pelamin. Tak sangke cepat dorg ni ikat ek.. hehe.. Aku harap berkekalan hendaknye.. InsyaAllah!


Dengan bertema kan kaler pink, majlis yg agak besar tu boleh tahan meriahnye.. Sampai kan aku pun kene pakai baju pink jugak.. hehe.. Tak pe, janji meletop! huhu..




Untuk majlis Alia ni jgk aku dah janji nak hadiahkan dia cupcakes untuk hantaran.. Lame jugak aku search online nak cari pereka2 cupcakes yang kreatif dan harga berpatutan.. Last2 aku jumpa kat satu blog.. http://www.guladanmentega.blogspot.com/ Design Kak Mazita (aku panggil Kak Ita) sangat la cute pade pandangan aku.. Tak tau la orang lain camne, tapi aku mmg suke design2 die.. Ni aku letakkan pic cupcakes yang aku order untuk sahabat aku yang tersayang.. Semoga Alia dan Andi cepat2 naik pelamin plak yer..


www.guladanmentega.blogspot.com





No comments:

Post a Comment