Monday, March 23, 2009

Bersuka ria dan berpoya-poya... =)

Assalamualaikum wbt..
yeay! Arini nak cite pasal aritu aku pi karoake ngan kwn2.. huhu.. Impian nak bawak kwn2 karoake kat tmpat same yg aku penah pi 1 Jan 2009 lepas akhirnye tercapai.. Mmg hapening coz kwn2 aku pon gile cam aku gak.. skali skala gile, x salah pon.. x kan nak skema jek.. hehe. Malam ari jumaat (20Mac2009), aku pi Ceriabox Karoake, Kajang. Kul 8 mlm aku kua ngan anak buah aku Daniel pi jemput Nadia n anak buah die kat Sg. Kantan. Aku saje bawak Daniel coz 2 hari sebelum tu, aku ajak adik aku Imal, pi booking bilik karoake utk mlm tu bwk Daniel skali. Tapi Daniel ingt malam tu ktorg nak nyanyi.. Die pon suke la.. Padahal x nyanyi pon, just booking je.. Pastu si Daniel bleh nanges smbil ckp " nak nyanyi! nak nyanyi.." haha.. Kecik2 dah pandai.. Ye la, sbb dah banyak kali Imal bwk die pi situ.. So, aku nekad la nak bawak Daniel mlm tu walaupon tau yang aku akan lepak selame 4 jam kat situ.. hehe.. Malam tu, aku, Nadia ngan anak2 buah kami smpai dulu. si alia lum smpai coz die ade keje. Dlm kul 9 lebih baru die smpai. Yang aku ngan Nad dah melalak dlu.. Budak2 kecik tu pon same melalak.. Anak buah aku lagi la suke sbb dalam tu bising, so die bleh menjerit sesuke ati die.. Kalo kat umah asek kene marah je kalau die menjerit2.. Kat bilik tu x de sape nak marah.. Kadang2 tu sore die lagi kuat dari kitorg yang pakai mikrofon!! hehe.. Tak lama lepas Alia smpai, adik aku Imal ngan Kerol pon sampai kat situ.. Same2 la ktorg sume nyanyi.. Mmg lepas gian la.. Dah la 4 jam.. bayang kan.. Dah mcm penyanyi buat konsert dah.. cume penyanyi profesional nyanyi dapat duit, ktrog menyanyi kua kan duit.. haha.. terbang sorg rm50.. Tp leh dikire murah sbb kalo kat tempat lain, 4 jam tu mau beratos2 ringgit malaysia..

Feeling abess!!! Ngan Alia time ni nyanyi lagu Ning Baizura.. haha! Gedik btol kami..

Time nie aku jadi tamak, aku pegang 2 mic.. Sebenarnya rampas dari Daniel mic tu.. Sbb die sibuk nak jerit2 gune mic.. Sblm gegendang telinge aku pecah disebabkan sore Daniel, baek aku rampas dulu mic tu.. huhu!

Si nadia terpakse nyanyi sambil layan anak buah die (Darin) yang tibe2 nanges sbb takut ngan makhluk2 asing (adik2 aku..haha)

Abes sofa tu kene lanyak ngan ktorg.. Takde stage, camni la cara nak meninggi kan diri dan mempoyokan bakat yg ade.. hehe!

15 minit sblm balik.. Dah ready nak balik, tp sempat lagi layan 2 lagu.. Jgn membazir masa yang ade.. Sbb masa itu emas.. btol ke?? Tapi nape kat kedai emas x de jual masa?? (petikan dialog dari Kump. Sepah Raja Lawak Astro musim ke 3) lalala...

No comments:

Post a Comment