Monday, January 31, 2011

Huarghh..

Salam.

Agak lama jugak x post ape-ape kat sini. Maklum la. Dah mula bz dgn kelas bridging. Lagi satu, aku dah mula menggedik kat page lagi satu. Aku punya jgk. Tp tu lebih personal. Dekat sangat dgn kehidupan aku. Tak tau la sama ada nak kongsi dgn org lain atau tak. Kalau ada request, baru aku bagi baca. Hehe..

Kelas bridging aku pon dah smpai ke Ujian 1. Baru dua paper. Biology dan Geology. Alhmdulillah. Dua-dua paper dah selamat aku jwb. Cuma tunggu nak dapat markah je.. Harap-harap markah-markah nya lebih bagus dari sem lepas.. Doa-doakan laa... :)

Sekarang pon aku bz dgn persiapan untuk bln May nanti. Aku harap semua berjalan lancar. Semalam jugak aku dah gi survey untuk mekap. DONE! Tggl lagi nak letak deposit je. Harap-harap cepat la berduit poket aku neh! :P

Semalam pon hari yang seronok! Join shoot portraiture ngan kawan n adik Syam. Aku dan Syam yang di shoot sbnr nya.. Ni sesi ice-breaking je.. Nak test. Bkn betul-betul pun.. Tapi aku dah plan nak amek dorg ni shoot masa aku bertunang nanti! :)

Thanx Korang!!
Thanx Sayang!!

*hasil gambar akan diupload sekiranya ada yang menarik! hehe..

1 comment: