Tuesday, January 4, 2011

Selamat datang 2011.

Salam..

Hari ni aku nak catit sikit pasal 'Apa yang aku nak buat tahun 2011 nie'..
Kire nya mcm azam ataupun 'to-do-list' utk aku la kan.

1- Januari
- Jadi partner mengurus biz on9 seorg sahabat.
- Mula bekerja dgn azam baru. ( nak fokus betul2 time keje. Ok. Skang mmg time keje, amek mase sikit je nak update blog. hehe!)
- Nak fokus kat kelas bridging. Kalau boleh taknak dah markah teruk2. Paling teruk pun, B+ la hendaknye.. huhu.

2- Februari
- Buat bajet. Start dari gaji Jan.
- Mula beli barang-barang hiasan hantaran. Beli sikit2..
- Fokus lagi kat kelas bridging sbb bln Feb tu dah start ujian-ujian..
- Nak pegi majlis tunang sepupu. Tapi mesti tak dapat sebab aku ada kelas amali pada tarikh 26/2. Ciss!
- Nak beli hadiah utk diri sendiri. 28Feb kan besday aku. Ehh! Terbagitau plak.. huhu.
- Pegi hantar kain utk baju bertunang kat tailor

3- Mac
- Nak struggle utk ujian kedua kelas bridging!
- Nak pegi bercuti kat Langkawi dgn family2 belah ayah. ( harap lulus la permohonan aku utk amek ujian bridging tu awal. sbb jadual dah bertindih dgn time aku pegi bercuti. Cisss!)
- Nak shopping barang-barang hantaran lagi.. Yeayy! :)
- Nak booking mekap! ahakss!

4- April
- Pulun siapkan hantaran-hantaran bertunang!
- Tempah doorgift utk majlis bertunang.
- Sambil tu nak cari baju pengapit warna putih untuk majlis kawin sepupu. Jadi pengapit lagi!
- Check semua persiapan supaya takde apa-apa yang tertinggal.

5- Mei
- Kerja-kerja akhir persiapan E-Day aku. :)
- InsyaAllah mengikut persetujuan kedua belah pihak yang telah termeterai pada 7 Dec 2010 lalu, aku akan bertunang dengan si dia pada 7 Mei 2011. Besday dia.. Nak potong kek la tu! huhu..
- Jadi pengapit kepada sepupu aku Hidayati Mat Aseh. Dia dah mintak tolong sejak Januari! OK! I on aje... heheh~

6- June
- Masih belum tau ape nak buat......? Hehe.

Cukupla kot utk setengah tahun punya keje. Nanti bleh update lagi! :)
Tata..

No comments:

Post a Comment