Thursday, February 24, 2011

Alhamdulillah..

Salam..
Semalam (23hb Feb), mase dlm kelas Geologi..

* hati berbunga riang!
* dpt plak tgk pensyarah yg sgt sweet tu mengajar. :P
* perut lapa gile..

Aku amek hp, taip msg n send to many = mak, ayah, adik..
Msg nye begini, " Mlm ni jom mkn lua. Kngah banje! hehe.. ".
Then ayah reply, " Nape ni? Duit dah masuk ke?".
Aku reply balik, " Ye la.. Hehe. Pikir2 la nak mkn ape. Nanti kngah balik, kul 8 leh la pegi terus".
Pastu ayah reply, "Jom la mkn kat bangi tu. Yang celup2 tu",
Aku jwb lagi, "Bole je..".

Hahaha.. begitu la sedikit ringkasan. Actually, mkanan celup-celup yang ayah aku maksudkan tu adelah Steamboat! Aduhaiii.. huhu. Ayah nak pegi lagi kat RED WOK Bangi! Tempat mkn buffet stimbot yang best stakat ni. Kebetulan pulak semalam tu, kelas Geologi habis awal. Kul 6.30 aku dah sampai rumah. Terus aku call untuk reservation tempat untuk 5 orang. Yang join malam tu adalah mak, ayah, imal, kerol dan daniel. Dah lama tak makan stimbot, perut plak lapa gile.. Mmg teruja la masa tu. Huhu..

Ni ada beberapa keping gambar kenangan. :)





No comments:

Post a Comment