Tuesday, March 1, 2011

Keterujaan, keletihan, keseronokkan ... :)

Today is my 29th bithday!
Thank youu pada all my frens yg wish dekat FB tu..
Really2 appreaciate tau!

Sabtu (26hb) dan Ahad (27hb) adalah hari paling bz aku sepanjang tahun kot. huhu. Ye la.. Hari sabtu, aku ke kelas amali bagi subjek Geologi. Keluar umah kul 8.30 pagi. Then kelas sampai kul 5 ptg! Penat nye, Tuhan je yg tau. Dah la abis lambat, tak dapat la aku nak gi kenduri sepupu bertunang kat Pajam. *Kecewa*

Balik je umah dari kelas tu, aku siap2 mandi n bergerak ke Pajam ngn mak n ayah. Majlis dah abis, meeting pon dah abis. Tp lauk belum abis! Hehe.. Sempat jugak la merase lauk pauk yang dorg masak tanpa aku. Pastu dapat la tgk gambar2 sepanjang majlis tu melalui kamera-kamera sedare mara je. Kalau aku ade time tu, mesti aku dah snap beratus-ratus gambar dah! Seingat aku, aku tak pernah ketinggalan dalam apa-apa majlis yang melibatkan kenduri sedara mara belah ayah aku.. Oh! *kecewa lagi*

Malam tu ade sambutan besday. Mcm tahun lepas! Kami share dengan sepupu2 yang lahir pada bulan Februari jugak. Kalau tahun lepas sambut berempat. Kali ni sambut berenam. Sebab ada tambahan, dua org gadis genit nak join same! Seronok rasa nya sambut besday sama-sama! Lepas tu kami yang dewasa ni, bertukar-tukar hadiah la sesama sendri. Bukan la hadiah mahal pon. cukup sekadar nak memeriahkan majlis. Terima kasih Hanie, Fara, Amirah.. Dan gadis genit Aliya dan Aisyah! Muahhh!

Lepas majlis tu, lepak-lepak, borak-borak dengan semua yang ada. Ada plak makcik aku jual kain dari Bandung! Dah terbeli! Huhu.. Tapi takpe.. Kain-kain tu cantik! Aku nak tempah untuk pi kenduri sepupu aku bulan 5 nanti la. Huhu.. Pukul 11 lebih baru aku bergerak balik ke Kajang. Nasib baik ikot Highway LEKAS. Lekas la kami sampai umah. Dalam 15-20 minit macam tu.. :)

Esok nye (Ahad), ada plan baik punye! Aku ajak mak dan ayah ke satu tempat. Lagi sekali aku guna Highway LEKAS. Kalau ke sana, aku kemana la agak2 nye yer.. Hehehe~ Biarkan persoalan di situ sbb tempat yang aku pegi tu, lebih seronok dan buat aku teruja! :)

No comments:

Post a Comment