Wednesday, April 14, 2010

Lega + Blur sekejap..

Salam.
Hari ni aku lega sangat sebab assignment PTK1 aku dah selesai. Dan dah selamat sampai kat tempat Urusetia di Bangunan Pentadbiran UPM. Banyak hari jugak aku nak siapkan assignment tu. Sebenarnya, bukan lah susah sangat pun tugasan tu. Tapi sebab aku takde idea nak buat, maka banyak kali jugak bende tu asyik tertangguh je. Tapi takpe lah, janji tugasan yang wajib aku buat tu dah siap. Sangat-sangat lega ok! Aku harap aku lulus dengan dapat aras 4. Doa-doa kan la eh! :)


Lepas selesai buat assignment tu pagi tadi, aku jadi blur je la plak. Dok pikir, betul ke assignment tu? Ada kesalahan yang aku tak perasan ke? Rasa macam ada lagi je yang aku tak sempat nak letak dalam assignment tu. Macam-macam rasa la pulak. Ermm.. Takpe la. Benda dah selamat anta. Insyaallah, pulangan nya nanti pun aku harap je yang terbaik. Berharap.. Menanti.. Blurr.... .

No comments:

Post a Comment