Monday, May 3, 2010

Broga Hills!! Best!!

Salam.
Hari ni aku bangun tdo dengan dahi yang berkerut-kerut. Sebab nya, kaki aku sakit akibat kekejangan otot. Sakit sebab semalam aku menjalani aktiviti hiking di Broga Hill. Penat tapi menyeronokkan! Aku ke sana dgn beberapa ahli keluarga belah ayah aku di Beranang. Memandangkan 1 Mei adalah hari cuti, kami semua berkumpul sebelum tiba hari yang dirancang untuk memanjat Broga Hills. Terletak beberapa meter dari pekan koboi Broga, kami semua bertolak jam 6.30 pagi. Sepatutnya, kami merancang utk bergerak seawal jam 6.00 pagi setelah solat subuh. Malangnya.. kami hanya merancang, Tuhan yang menentukan.. :)


Memandangkan aku menjadi photographer tak rasmi pada hari itu, maka aku la yang menimpan kebanyakkan gambar semasa di Bukit Broga. Kebanyakkan gambar, aku dah upload di Facebook : Sara Specky . Boleh la melihat gambar-gambar selebihnya di sana. Terima kasih semua!!~
* siapa mamat yang sengaja snap gambar ktorg masa kat atas batu tu ye? Sungguh selamba.. rasa mcm nk bekenalan plak dgn si dia.. hahaa!!~

No comments:

Post a Comment