Thursday, May 6, 2010

Wut Happen to me..??

Salam

♥.......... kelmarin excited ..
♥.......... semalam hepi ..
♥.......... harini blur + confuse ..
♥.......... esok tak tau apa nak jadi ..

Apa dah jadi sebenarnya?
Kenapa jadi macam ni?
Macam mana benda ni jadi?
Siapa yang terlibat dlm permasalahan yg aku alami?

Soalan yang tak mampu aku nak jwb.
Mungkin perlu menangis utk mendapat sedikit ketenangan.
Tapi aku dah bosan menangis.
Lagi-lagi menangis tanpa sebab yang pasti...

Aku rindu semua yang pernah aku ada dulu..
Semua perasaan yang aku pernah rasa dulu..
Semua senyuman yang pernah aku lihat dulu..
Sekarang.. memang aku boleh dapatkan kembali..
Tapi aku tak pasti bila, dari mana dan dari siapa..

Kadang-kadang aku rasa macam terkena Sumpahan pulak..
Siapa yang menyumpah?
Kenapa aku disumpah?
Patut kah aku disumpah?

Ya Allah Ya Tuhan ku..
Ampuni lah dosa-dosa ku..
Ampuni lah dosa orang disekeliling ku..
Berikan aku petunjuk Mu..
Lindungi lah aku dari perbuatan yang tidak elok..
Murahkan lah rezeki ku..
Berkati lah perjalanan hidupku..
Hindari lah aku dari sebarang kesulitan dan penyakit..
Ya Allah Tuhan Yang Maha Besar, Maha Pengampun dan Maha Menyayangi..
Tuhan sekalian alam..
Hanya kepadamu aku bermohon.. Tiada yang lain..
Amin.. o(╥﹏╥)o

Tiada yang lain..

No comments:

Post a Comment