Tuesday, January 20, 2009

Aku minat bidang fotografi. Tapi........

Aku belum ada kamera canggih!
Ni semua adelah sebahagian dari koleksi gambar2 yang aku snap sendiri.. Walau pun tidak menggunakan kamera digital SLR, tapi hasilnya tetap memuaskan.. Skarang ni aku tgh kumpul bajet untuk dapatkan sebuah SLR sebab minat aku terhadap bidang 'penangkapan gambar' ( betul ke ayat tu? ) masih membuak2 sejak dlu.. Jadi buat masa skarang, aku hanye gune kan kamera digital jenis kompak yg biase je.. Hasil nya, lihat lah...
Pemandangan sunset yg sempat aku snap semase berade di Lumut, Perak.

Sebatang pokok berhampiran jeti di Batu 4, Port Dickson.

Keadaan di hujung jeti / jambatan.



Satu-satunye gambar fauna yang menjadi favourite aku.



Ada fauna, mesti ada flora..


Ke Tanjung Tuan tahun lepas untuk Field work bersame student BPAS, FPAS, UPM.



No comments:

Post a Comment