Tuesday, June 8, 2010

Rambut ku dah kene TARAHH!

Salam.

Disebab kan aku dah rimas ngn rambut pnjang mcm pontianak tu,
aku ambil keputusan untuk potong je rambut tu!
Mula-mula nak pegi hari sabtu, tp x sempat.
Akhirnya, aku pegi jugak hari ahad.
Sebelum tu, aku ade ber sms ngan seseorg.
Aku : I nak gi ptg rambut japgi.
Dia : Huh nak ptg camne?
Aku : u nak i ptg byk ke sket? hehe..
Dia : cket je da
Aku : nape sket je?
Dia : sbb i tak berape suka pompuan rambut pendek.
ERK!!
OK sayang! hahaha.. :)
Masa potong tu, aku ajak Nana temankan.. Dia pun tgh free, so dia dtg jugak temankan aku.
Aku potong rambut kat Great Hair Salon kat Kajang. Memang terbaik!! Gadis shampu tu memang beriye2 cuci rambut aku. Siap picit2 kepala lagi.. Aduhh.. lega siot! :P
Lepas tu aku mintak hair styler tu potong rambut ikot kehendak aku.. Maka, hasil nya lepas dia blow straight rambut aku, letak wax, sembur hairspray.. Nampak ala2 EMO la plak.. hahaha! Mane tak nye, kalo rambut dah mengembang! Tapi agak best jgk sekali sekale guna style camtu. huhu.. Mengarut!!! :)
Apepun, suatu hari nanti aku akan bertudung jgk.. Insyaallah.. :)

No comments:

Post a Comment