Thursday, June 10, 2010

Aku?? Bolasepak??

Topik hari ni : BOLASEPAK

Memandang kan esok (11 Jun 2010) dah bermula FIFA World Cup 2010, aku pun nak sibuk-sibuk jugak canang pasukan pilihan. hehe..

Aku pilih BRAZIL ! Sebab nya, aku rasa pasukan ni antara yang terbaik. Dalam FIFA/Coca-Cola World Ranking pun, pasukan Brazil adalah yang teratas. Tu yang paling membangga kan. Lagi pun dulu lagi aku mmg minat pasukan nie.


Jadi aku harap, Brazil boleh menang World Cup for this year! Yeah!! Dan kepada kawan-kawan yang kaki bola tu, selamat menonton Piala Dunia. Bola, bola jugak.. Anak bini, tugas harian, makan minum, kewajipan semua, jangan lupa pulak. Maka akan bermula lah situasi dimana semua orang akan sibuk berbicara tentang bola. Dan juga, penyakit mengantuk juga akan menular selama sebulan sepanjang perlawanan yang bakal berlangsung.. Bersiap sedia lah dengan kaca mata hitam untuk 'mengcover' mata anda yang kemerah-merahan akibat kurang tidur! Dan, menonton perlawanan bola nanti, jangan la terlalu mengikut EMOsi. Adat lah, setiap permainan ada yang kalah dan ada yang menang. (Tapi aku tetap nak BRAZIL menang!!!)

Sekian.


p/s : Saya hanya peminat bermusim! :)

No comments:

Post a Comment