Thursday, December 23, 2010

Selesai sudah...

Salam.
Pada 18-20hb Dec yang lalu, aku sekali lagi ke Nibong Tebal bersama emak dan adik. Aku ke sana sebab menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku iaitu Nurul Huda. Kebetulan pula aku diminta menjadi pengapit. Jadi, aku memang kena berada disana. Ayah dan abang tak dapat ikut bersama kerana masalah-masalah tertentu. Hanya bertiga yang menaiki kereta. Manakala adik ku Imal dan Daniel serta seorang lagi sepupu aku, menaiki keretapi. Seronok betul kalau dapat naik keretapi.. Huhu.
Aku, mak dan adik bertolak jam 12.40 tghari. Sepatutnya nak keluar awal dalam pukul 7 pagi mcm tu. Tapi kereta comel aku tu buat hal pulak malam sebelum bertolak tu. Malam tu aku dgn ayah ke KL Sentral sbb nak hantar Imal naik keretapi malam tu. Sampai di Briekfield, temperature kereta tiba-naik.. Kalau sikit-sikit takpe jugak. Ni terus mencanak! Bikin hati kami berdebar-debar je. Bila kami check, Imal kata kipas tak jalan. Nak tak nak esok pagi tu kena juga hantar pi repair. Nasib baik ada kawan Imal, pagi tu jugak dia pi beli motor kipas tu then terus pasang. So, memang terlambat la kami bertolak dari Kajang. Jam 6 lebih, baru kami sampai destinasi. Punya la penat..


No comments:

Post a Comment