Monday, March 28, 2011

Lelaki melayu yang kurang ajar......!

Salam..

Sabtu lepas aku ke mines nak jumpe seseorg..
Aku just nak park kat tepi jalan je..
Dari roundabout kat mines tu, aku bg signal nak hipit ke kiri.
Ade la satu kete jenis pacuan 4 roda, bg laluan kat aku.
Tibe2 ade satu kete hon aku.
Bile dah park, kete tu slow je kat sblh kanan aku smbil tunjuk jari tengah die!
Wahh!! Sungguh kurang sopan. Aku ni dah la pompuan. Ko tu laki.. Ko tunjuk jari tgh untuk ape?? Sbb ko kene benti mase kete pacuan 4 roda tu bg laluan kat aku ke?? Sialan luhh..

Ciri-ciri kete 'lelaki kurang ajar' tu :

Jenis : Saga BLM (standard je, x de la up sgt.. wekk!)
Warna : Silver
No plate : WTY 4515 <--- haaa... check la sape yg nak check. Ade aku kesah. huhuh.. Yang aku pasan, lepas die tunjuk jari tgh tu, die menuju ke arah Jalan Kuda Emas. Simpang ke kiri lepas roundabout. Lepas dari kejadian tu, aku pon diam la dlm kete smbil berpikir, salah aku ke? Ahh.. Lantak la! Tak lame lepas tu, x sampai 10 min. Mase aku tgh lap2 spek aku. Aku terdengar lagi bunyik hon yg sama mcm yg aku kene td. Cepat2 aku pakai spek untuk tgk kete sape. Mmg kete mamat td tu. Kali ni die hon org lain plak.. Menggelabah btol!! Aku pasan ade awek plak sblh die. Awek tu dah la bertudung.. Siannye awek die. Dpt bf pangai mcm sial. Tak hormat org. Lagi2 pompuan.. Malang sungguh kau cik awek.. Btw, aku mmg x kisah pon org nak hon2 aku ke ape. Kalo salah aku mintak maap. Tapi kalo x salah, maknenye ko mmg gile tekan hon dan gile tunjuk jari tgh! Aku pun bole tunjuk gak.. Tp x sesuai la plak kann.. Kang dibuatnye mamat tu naik angin, naye jek.. huhuh.. Tu je la yg aku nak share.. Aku harap, lelaki2 kat luar sana, jgn la ingat korg je yg hebat sgt pegang stereng. Pompuan makin ramai.. Silap2 kat hiway tu nanti, ktorg je yg kongker! Senyum la, dan bersabar la mase memandu.. Jgn asek nak mengamok je, tekan hon je.. Kang bateri kete kong, ko jgk yg susah.. K la.. Adios! * aku dpt lesen thn 2003. Alhmdulillah, stakat ni aku memandu dlm keadaan yang baik tanpa sebarang masalah atau kene saman..

2 comments:

  1. haku rase die piyed tu sara..tu psl emosi unstable hohohohoho

    ReplyDelete
  2. mungkin dia x tahan nk berak kot..
    tu yg nk cpt parking tu..haha

    ReplyDelete