Tuesday, March 29, 2011

My Little Cupcake!

Salam..

Seperti yg dijanjikan!! Tadaaaaa!! Aku berjaya buat cupcake sendiri.. Lihat la hasil nye.. :)

Pertama kali buat! :)


Untuk yg pertama kali tu, aku buat pada hari Jumaat lepas. Memang excited gile nak buat. Patutnye aku plan nak buat hari sabtu, ntah macam mane ter'rajin' plak nak siap2kan n bancuh bahan2 tu mlm hari jumaat tu.. Teruskan je la niat murni aku tu.. Menjadi jgk la kan.. Ok la kot. Cuma deco die kurenggg sket. Kalo aku masuk kelas deco mendeco nti, ok la kot. Huhuh..

Percubaan kali kedua! :D


Kali kedua aku buat ni, mlm tadi.. Takde ape nak buat. Takde cerita ape nak tgk kat tv, aku pon merajinkan diri la siapkan bahan-bahan nak buat cupcake. Kali ni aku buat perisa coklat plak. Huhu. Dah siap sume, aku simpan dlm fridge dgn niat, esok nak bwk pi opis! Walaupun dapat bawak 5 ketol jek, sold out! Terime kasih kawan2 yang tolong makan. Huhuhu~

2 comments:

  1. saye makan saye makan..sedap skali..org len jgn jelezzz...hahahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe.. sedap yer? mekaseh kak.. nti kalo buat lg, sy announce k. hahaha~

    ReplyDelete